Pozoruhodné knihy - internetové knihkupectví

Pozoruhodné knihy

NOTABLE SHOP
Pozoruhodné knihy - internetové knihkupectví

Přihlášení

Registrace


Důvěra

Důvěra

je zkušenou autorkou. Se S. R. Coveym spolupracovala na knihách 7 návyků skutečně efektivních lidí a 8. návyk, jež se staly bestsellery a byly přeloženy do řady světových jazyků, a je rovněž spoluautorkou dalšího významného díla S. R. Coveyho To nejdůležitější na první místo.
Rebecca S. Merrill
Se svou ženou a dětmi žije v Rocky Mountains.
S. M. R. Covey je vyhledávaným konzultantem a lektorem v oblasti vytváření důvěry, vedení lidí a etiky, jenž má své posluchače po celém světě. Působí v dozorčí radě několika organizací, mezi něž patří například Human Performance Institute.
V současné době je generálním ředitelem společnosti CoveyLink Worldwide, kterou založil společně s Gregem Linkem. Tato společnost se zaměřuje na zvyšování výkonnosti a vlivu lidí a organizací na celém světě tím, že jim umožňuje vést ostatní způsobem vzbuzujícím důvěru.
poté, co na Harvard Business School získal titul MBA, začal pracovat ve společnosti Covey Leadership Center jako vývojový pracovník a nakonec se stal jejím prezidentem a generálním ředitelem.
Stephen M. R. Covey
Dokazuje, že schopnost vytvářet, rozvíjet, poskytovat a obnovovat důvěru se všemi zainteresovanými stranami je klíčovou kompetencí lídra v dnešní globální, znalostní ekonomice.
Důvěra a rychlost, s níž ji dokážeme vytvořit, jsou stavebními kameny fungování všech oblastí našeho profesního i soukromého života.
Tato provokativní a v mnoha směrech převratná kniha ukazuje, že důvěra je měřitelným faktorem, který ovlivňuje výkonnost a výši vynaložených nákladů.
Výsledky pomáhají získávat důvěru šéfů i zaměstnanců.
Výsledky vytvářejí loajalitu vůči značce. Pokud dosahujeme výsledků, zákazníci si od nás objednávají a doporučují nás druhým, a pokud dosahujeme výsledků dlouhodobě, z našich zákazníků se stanou strategičtí partneři.
Stephen M. R. Covey ve své knize zdůrazňuje, že tím nejdůležitějším faktorem pro vytváření důvěry jsou "výsledky".
Nic neumožňuje dělat věci tak rychle a s tak nízkými náklady jako důvěra, v jakékoli situaci, za jakýchkoli okolností.
Vysoká důvěra působí přesně opačně - zrychluje jednání a snižuje náklady s ním spojené.
V konečném důsledku nízká důvěra zpomaluje jednání a zvyšuje náklady, ať už jde o rozhodování, komunikaci nebo o vzájemné vztahy.
Výsledkem všech těchto "jevů" je nižší rychlost a zvýšená námaha, s níž děláme jednotlivé věci.
Vyvolává skryté agendy, politikaření, je zdrojem rivality mezi odděleními, vede k uvažování výhra - prohra, ústí v defenzivní komunikaci.
Nízká důvěra vyvolává třenice a spory, často je provázena neetickým nebo neprofesionálním jednáním.
Důvěra je tak pro život člověka mnohem důležitějším (a ve skutečnosti rozhodujícím) faktorem, než tomu bylo kdykoli dříve.
Globalizované prostředí prostoupené vztahy vzájemnosti se dnes stává nepřehlédnutelnou skutečností - a tento trend bude pokračovat i nadále.
Pokud důvěru rozvíjíme a posilujeme, představuje potenciál úspěchu a prosperity, pokud ji opomíjíme, stává se zdrojem konfliktů a její nedostatek narušuje vzájemné vztahy - doma, na pracovištích, mezi přáteli.
Důvěra není neuchopitelný, pomíjivý aspekt našeho života, měli bychom ji vnímat spíše jako pragmatické, konkrétní aktivum, jež je možné vytvářet a prohlubovat.
Důvěra je také klíčovým pojmem a tématem této knihy.
Touto věcí je důvěra.
Existuje jedna věc, která je společná všem lidem, týmům, rodinám, organizacím, ekonomikám na celém světě, bez níž se i ten nejúspěšnější podnik, nejvlivnější vedení, nejmocnější vláda a největší přátelství neobejdou a ocitnou se v troskách.
Autor analyzuje proces vytváření důvěry na všech organizačních úrovních i s obchodními partnery a poskytuje návod, jak důvěru vzbudit, udržet si ji a dále prohlubovat.
Kde se naopak důvěry nedostává, vzniká potřeba nadměrné kontroly, skrytých agend, politikaření či jiných neetických praktik.
Důvěra a rychlost, s níž ji dokážeme vytvořit, jsou stavebními kameny fungování firmy a jedním z nejvýznamnějších faktorů jejího úspěchu.
Stephen Covey, ml., v ní překonává zažité stereotypy a ukazuje, že důvěra není pouze ctnost, ale je měřitelným faktorem, který ovlivňuje výkonnost a výši vynaložených nákladů.
a "8. návyk. Od efektivnosti k výjimečnosti".
bestsellerů S. R. Coveyho "7 návyků skutečně efektivních lidí"
Tato provokativní a v mnoha směrech převratná kniha rozvíjí klíčové myšlenky
Jediná věc, která dokáže změnit vše

Přidat k oblíbeným odkazům Doporučit příteli Tisk informací Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku Sdílet na Google+
Zpět

Přihlášení
Registrace
Doprava a platba
Obchodní podmínky
Newsletter

Zaregistrujte k odběru Newsletteru

Zasílejte mi prosím newsletter

Pozoruhodné knihy (Nakladatelství Pknihy publishing)

telefon 775 965 556

email: info@pknihy.cz

tomindo © 2012-2016, systém TomShop 2.5 | www.pknihy.cz | www.pozoruhodneknihy.cz | www.pozoruhodnedarky.cz