99 tipů pro úspěšné vedení lidí
Tato kniha je nejlepším přítelem každého manažera.
Dozvíte se, jak rozvíjet své řídící dovednosti, jak najít správný styl vedení, jak své podřízené spolupracovníky účinně orientovat na cíle, jak je motivovat, zvládat jejich námitky a odpor, jak získávat jejich důvěru a delegovat jim větší odpovědnost, jak spolupracovníky kontrolovat, hodnotit a vést s nimi různé pracovní rozhovory a jak vést pracovní porady.
V tomto praktickém a přehledném pomocníkovi najdete účinné rady a náměty, jak úspěšně zvládat typické situace týkající se vedení podřízených pracovníků, jak jednat v různých každodenních i méně obvyklých okamžicích.
Chcete se zlepšit ve vedení a řízení svých podřízených?
Hledáte rychlou a účinnou pomoc při zvládání naléhavých problémů týkajících se vedení lidí?
Sdílet na Twitteru
Sdílet na Facebooku