Pozoruhodné knihy - internetové knihkupectví

Pozoruhodné knihy

NOTABLE SHOP
Pozoruhodné knihy - internetové knihkupectví

Přihlášení

Registrace


Adaptujte se

Adaptujte se

Napsal také několik knih, z nich nejznámější je The Undercover Economist (2005, česky jako Důvtipný zákazník, 2008), které se po světě prodalo přes jeden milion výtisků. Dalšími jsou Logika života (2008), Dear Undercover Economist (2009) a The Undercover Economist Strikes Back (2013). Harford je hostujícím profesorem na Nuffield College v Oxfordu a na londýnské Cass Business School. V roce 2006 získal Bastiatovu cenu za ekonomický žurnalismus. Uvádí také pořad More or Less vysílaný stanicí BBC Radio 4.
Publikuje i v dalších časopisech a novinách jako Esquire, Forbes, New York Magazine, Wired, The Washington Post a The New York Times.
píše pro list Financial Times známý sloupek ?The Undercover Economist? a v časopise Men?s Health vede rubriku "Dear Economist".
Tim Harford (* 1973)
- tedy nikoli plánovat, ale improvizovat, pracovat v terénu a postupovat raději po malých krůčcích než se pokoušet o obrovské skoky vpřed, které téměř vždy končí neúspěchem a často přímo katastrofou.
Ať se jedná o boje s muslimskými fanatiky v ulicích iráckých měst nebo o výbuch ropné plošiny, nejlepší je průběžně se adaptovat na neustále se měnící podmínky
Ekonom a novinář Tim Harford tvrdí, že nejlepší cestou k řešení problémů v dnešním nekonečně složitém a nepředvídatelném světě je právě cesta pokusu a omylu.
vůdce s kolosální vizí a experty se správnou strategií či zcela jinou kategorii lidí, jejichž síla spočívá ve flexibilitě a ochotě poučit se z chyb?
Vyžadují velké politické a ekonomické výzvy, jako jsou války nebo ekologické katastrofy,
Co je lepší - dokonalý plán, nebo metoda pokusu a omylu?
Proč úspěchu vždy předcházejí nezdary

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku
Zpět

Registrace
Doprava a platba
Obchodní podmínky
Ochrana osobních údajů
Zásady cookie
Newsletter

Zaregistrujte k odběru Newsletteru

Zasílejte mi prosím newsletter

Pozoruhodné knihy (Nakladatelství Pknihy publishing)

telefon 775 965 556

email: info@pknihy.cz

tomindo © 2012-2018, systém TomShop 2.5 | www.pknihy.cz | www.pozoruhodneknihy.cz | www.pozoruhodnedarky.cz | www.vilandule.cz