Cesty mezi světy - internetové knihkupectví

Cesty mezi světy

Pozoruhodné knihy - internetové knihkupectví

Přihlášení

Registrace


Osobní doporučení aneb zákazníci mluví za nás

Osobní doporučení aneb zákazníci mluví za nás

Metody ústní reklamy
Třetí část
- Velkoobchod
- Služby
- Maloobchod
- Samostatně působící odborníci
- Neziskové organizace
- Základní průmyslová odvětví
- Všechna odvětví
Příprava programů ústní reklamy
Druhá část
Co je to ústní reklama?
První část
Obsah:
Představuje zásady tvorby ústní reklamy, stovky vyzkoušených nápadů pro každý typ podnikání a základní metody vytváření vlastní ústní kampaně.
Encyklopedie metod ústní reklamy ukazuje podnikatelům, jak systematicky vytvářet a podporovat přiznivá ústní doporučení a jak potlačit nepříznivé ohlasy.
Úspěšné společnosti začínají oceňovat starý dobrý zdroj reklamy - zákazníky. Kniha přináší nápady, jak spokojeným zákazníkům poskytnout informace, které by mohli předat dál.
Podnikatelé, potřebujete, aby se o vás mluvilo? Tato kniha je plná užitečných rad, jak zařídit, aby si vás lidé všimli a začali o vás povídat, a návodů na to, jak uskutečnit reklamní kampaň, která vás nebude stát ani haléř.

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku
Zpět

Registrace
Doprava a platba
Obchodní podmínky
Ochrana osobních údajů
Zásady cookie
Newsletter

Zaregistrujte k odběru Newsletteru

Zasílejte mi prosím newsletter

Cesty mezi světy

email: info@pknihy.cz

tomindo © 2012-2023, systém TomShop 2.5 | www.pknihy.cz | www.pozoruhodneknihy.cz | www.pozoruhodnedarky.cz | www.vilandule.cz