Osobní doporučení aneb zákazníci mluví za nás
Metody ústní reklamy
Třetí část
- Velkoobchod
- Služby
- Maloobchod
- Samostatně působící odborníci
- Neziskové organizace
- Základní průmyslová odvětví
- Všechna odvětví
Příprava programů ústní reklamy
Druhá část
Co je to ústní reklama?
První část
Obsah:
Představuje zásady tvorby ústní reklamy, stovky vyzkoušených nápadů pro každý typ podnikání a základní metody vytváření vlastní ústní kampaně.
Encyklopedie metod ústní reklamy ukazuje podnikatelům, jak systematicky vytvářet a podporovat přiznivá ústní doporučení a jak potlačit nepříznivé ohlasy.
Úspěšné společnosti začínají oceňovat starý dobrý zdroj reklamy - zákazníky. Kniha přináší nápady, jak spokojeným zákazníkům poskytnout informace, které by mohli předat dál.
Podnikatelé, potřebujete, aby se o vás mluvilo? Tato kniha je plná užitečných rad, jak zařídit, aby si vás lidé všimli a začali o vás povídat, a návodů na to, jak uskutečnit reklamní kampaň, která vás nebude stát ani haléř.
Sdílet na Twitteru
Sdílet na Facebooku