Princip vděčnosti v byznysu zefektivněte svůj byznys!
Zefektivněte svůj byznys! Naučte se účinně komunikovat s lidmi a využívejte sociální sítě pro lepší propagaci svého podnikání.
Už jste ve firmě zkoušeli rozjet kampaň na Facebook nebo propagovat svůj výrobek pomocí jiných sociálních sítí a médií? Nevyšlo to úplně podle vašich představ? Říkáte si, že tento druh propagace není pro vás, nechce se vám s ním ztrácet čas nebo vám vaše značka nepřipadá natolik zajímavá, aby se touto cestou dala vůbec propagovat? Gary Vaynerchuk vám ve své knize ukáže, jak na to! A také na konkrétních případech vysvětlí, proč je využití sociálních médií v dnešní době pro každou firmu nezbytností.
Autor knihy Princip vděčnosti v byznysu (v originále The Thank You Economy), rozhodně není pouhým teoretikem, který nikdy neměl možnost využít své poznatky v praxi. Naopak! Gary sám pozvedl maloobchod svého otce na mnohamilionovou společnost, a to především díky principu vděčnosti.
O čem že to všechno vlastně je? Princip vděčnosti naplno využívá možnosti, které mu poskytují sociální sítě a potřeba lidí komunikovat s jinými lidmi. „Fakt, že zákazníci jsou ochotni se s vámi bavit – nejen si stěžovat nebo chválit, ale hlavně začít dialog, svěřit se s názory a poskytnout zpětnou vazbu – je přece skvělý!“ říká Gary. „Společnosti, které se dnes pokoušejí využívat sociální média a nedaří se jim to, to prostě neumí. To, že neumíte driblovat a netrefíte koš, ještě neznamená, že basketbal je špatná hra.“
Sdílet na Twitteru
Sdílet na Facebooku