Pozoruhodné knihy - internetové knihkupectví

Pozoruhodné knihy

NOTABLE SHOP
Pozoruhodné knihy - internetové knihkupectví

Přihlášení

Registrace


Spotify - příběh inovátorů, kteří porazili Apple, Google i Amazon

Spotify - příběh inovátorů, kteří porazili Apple, Google i Amazon
Novinka

Sven Carlsson a Jonas Leijonhufvud      
Rok vydání:2021
Vydavatelství:Jan Melvil Publishing, s.r.o.      
ISBN:978-80-7555-124-5
Stran:256
Skladem:ano
Kategorie:Motivace, úspěch, propagace
Řízení, management, ekonomika
Ekonomie, komunikace, prodej
Kód:B33739


Sleva 11% - z ceny 369,00 Kč s DPH
Nová cena 328,00 Kč s 10% DPH


kusů


„Snažíme se udělat z hudby zase zábavu.“ - Daniel Ek

Neoficiální příběh nejslavnějšího švédského startupu. To, jakým způsobem dnes posloucháme hudbu se zdá samozřejmostí, vývoj současných možností avšak trval téměř dvě desetiletí. A není u konce. Hledání investorů, boj o práva, vyjednávání s Markem Zuckerbergem, vstup na akciové trhy, v této knize najdete všechno to, co se skrývá na cestě od geniálního nápadu až k dominantnímu postavení na trhu streamování hudby.

Vzpomínáte na dobu, kdy hudební průmysl krachoval? Na přelomu tisíciletí klesaly prodeje CD nosičů o miliardu dolarů ročně, hudba se sdílela z pirátských stránek a situaci nezachránil ani iTunes. Velké hudební společnosti byly v krizi. Daniel Ek

V té době se mladý počítačový nerd ze stockholmského předměstí spojil se zámožným společníkem, aby uskutečnili vizi, která změnila hudební průmysl. Spotify vypráví příběh Daniela Eka, Martina Lorentzona a startupu, z něhož se stal největší světový hráč v oblasti streamování hudby. Popisuje obtížnou cestu hledání investorů, přemlouvání nahrávacích společností k poskytnutí licencí, boj s konkurencí, odpor Stevea Jobse, mnoho ztrátových let, ale i nadšení posluchačů z nových funkcí i playlistů. V neposlední řadě pak vstup společnosti na burzu.

Spotify vždy charakterizovala kultura mlčení – smlouvy s nahrávacími společnostmi se nezveřejňovaly a zaměstnanci podepisovali dohody o mlčenlivosti. Navzdory tomu se autorům podařilo vyzpovídat desítky insiderů z řad bývalých zaměstnanců a členů představenstev, mluvili s investory i s osobnostmi hudebního průmyslu a vedle novinových článků, rozhovorů a veřejných vystoupení čerpali z účetních uzávěrek, seznamů akcionářů a interních dohod.

Výsledkem je inspirativní příběh o tom, že když má někdo jasnou vizi, mimořádnou houževnatost a velké sny, dokáže konkurovat i největším technologickým gigantům světa.

V knize se mimo jiné dozvíte:

Kdo vůbec je zakladatel Spotify Daniel Ek: z jaké je rodiny, jakou hudbu poslouchal, jak mu to šlo ve škole. Jakou roli hrál v jeho životě web pro mladé dívky stardoll.com Proč Steve Jobs negativně ovlivňoval vstup Spotify na americký trh. Kteří umělci střídavě službu podporovali a zase z ní odcházeli. Kolik stojí firmu jeden zadarmový účet měsíčně. Jaké jsou vize Spotify do budoucnosti.

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku
Zpět

Registrace
Doprava a platba
Obchodní podmínky
Ochrana osobních údajů
Zásady cookie
Newsletter

Zaregistrujte k odběru Newsletteru

Zasílejte mi prosím newsletter

Pozoruhodné knihy (Nakladatelství Pknihy publishing)

telefon +420 775 965 556

email: info@pknihy.cz

tomindo © 2012-2019, systém TomShop 2.5 | www.pknihy.cz | www.pozoruhodneknihy.cz | www.pozoruhodnedarky.cz | www.vilandule.cz