Trénink úspěšné komunikace jak uspět v každém rozhovoru v práci i osobním životě

Obsah:
Rovněž nabízí nejrůznější semináře, například na téma komunikace, sociální kompetence či profesní rozvoj.
vystudovala sociologii a v současnosti pracuje jako organizační poradkyně, kouč a supervizorka. Zabývá se poradenstvím pro firmy v oblasti rozvoje týmu a rozvoje kvality a individuálním poradenstvím se zaměřením na otázky týkající se pracovního i soukromého života.
Christine Scharlau
Jak postupovat při stížnosti 102
Jak sdělovat nepříjemné zprávy 99
Procvičujte kritiku konstruktivně 94
Naučte se suverénně vyslechnout kritiku 88
Jak úspěšně vést obtížné rozhovory 87
5. kapitola
Veďte jednání cíleně 82
Na veřejnosti vystupujte sebejistě 80
Jak se orientovat ve skupině 78
Pracovní rozhovory v týmech a skupinách 77
4. kapitola
Uvědomte si moc svých slov 71
Chraňte si své hranice 68
Pečujte o sebe 65
Posilujte svou sebejistotu 64
Uvědomte si, jak působíte na ostatní 61
Váš vnitřní postoj 59
3. kapitola
Strukturujte rozhovory - dosáhnete výsledků 55
Zaujměte stanovisko 52
Úspěšná zpětná vazba 48
Účinek otázek 41
Akceptujte jiný způsob pohledu 40
Naslouchejte aktivně 37
Ujasněte si cíl rozhovoru 34
Jak cíleně řídit rozhovory 33
2. kapitola
Využijte svých znalostí 31
Provést neznamená dodržovat 29
Souhlasit neznamená provést 28
Porozumět neznamená souhlasit 25
Vyslyšet neznamená porozumět 23
Vyslovit neznamená vyslyšet 21
Myslet neznamená vyslovit 19
Analýza rozhovoru 17
Jak se vyhnout šesti nejčastějším překážkám v rozhovorech 15
1. kapitola
Test: Odhadněte své silné stránky v komunikaci 11
Co se díky této knize naučíte 9
Obsah:
Tato publikace se čtyřiceti cvičeními a neocenitelnými tipy a radami vám pomůže komunikovat úspěšněji a s přehledem, v rozhovorech uspět a dosáhnout svých cílů.
Zvláštní kapitola je věnována pracovním rozhovorům v týmech a skupinách.
Dozvíte se jak řídit a strukturovat rozhovory s ohledem na cíl, jak prostřednictvím různých typů otázek získat informace, které potřebujete, jak vytvořit konstruktivní zpětnou vazbu, jak zajistit, aby vyslyšené bylo také správně pochopené, ale také jak sebejistě přijmout či vyjádřit kritiku.
Díky této knize vylepšíte své základní komunikační dovednosti - mluvení a naslouchání.
V různých pracovních i osobních situacích je jasná a efektivní komunikace klíčem k úspěchu.
Jak překonávat překážky v komunikaci?
Jak zvládat obtížné rozhovory?
Jak cílevědomě a úspěšně komunikovat?
Sdílet na Twitteru
Sdílet na Facebooku