Pozoruhodné knihy - internetové knihkupectví

Pozoruhodné knihy

NOTABLE SHOP
Pozoruhodné knihy - internetové knihkupectví

Přihlášení

Registrace


Zákaznická věrnost

Zákaznická věrnost

Ed Horrell se psaním a přednášením o zákaznických službách zabývá již více než dvacet let. Moderuje rozhlasovou show Talk About Service (Hovory o službách). Je velmi oblíbeným řečníkem a absolvuje více než 120 přednášek ročně. Žije v Memphisu v Tennessee.
O autorovi:
příklady ze života, kterým se podařilo získat věrnost mnoha zákazníků (The Ritz-Carlton, FedEx, L. L. Bean, Chick-fil-A, Nordstrom a další).
zásady, které je vhodné uplatňovat vůči vlastním zaměstnancům,
doporučení, jak zkvalitnit služby zákazníkům,
inspiraci pro kteroukoliv společnost, která si chce naklonit zákazníky a udržet si je po celou dobu své existence,
V knize najdete:
Kniha vám pomůže tento kruh lhostejnosti a průměrnosti přerušit a uvědomit si důležité spojení mezi budováním dlouhotrvající zákaznické věrnosti a vytvářením kultury vlídnosti a ohleduplnosti v celé společnosti.
A vaši zákazníci tedy nebudou cítit žádné závazky vůči vám a při první příležitosti skončí u konkurence.
Vaše společnost může vlastnit inovační marketinkovou strategii, poutavou reklamu a skvělé produkty za dobrou cenu, ale pokud necítíte závazek ke svým zaměstnancům, nebudou oni cítit závazky k vašim zákazníkům…
Jak jednáte se svými zaměstnanci, tak budou oni jednat s vašimi zákazníky.
Jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je

Sdílet na Twitteru Sdílet na Facebooku
Zpět

Registrace
Doprava a platba
Obchodní podmínky
Ochrana osobních údajů
Zásady cookie
Newsletter

Zaregistrujte k odběru Newsletteru

Zasílejte mi prosím newsletter

Pozoruhodné knihy (Nakladatelství Pknihy publishing)

telefon 775 965 556

email: info@pknihy.cz

tomindo © 2012-2018, systém TomShop 2.5 | www.pknihy.cz | www.pozoruhodneknihy.cz | www.pozoruhodnedarky.cz | www.vilandule.cz