Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Thomas A. Harris
Sleva 11% -
346,00 Kč
Kate Allan
Sleva 10% -
269,00 Kč
Kate Allan
Sleva 10% -
269,00 Kč
W. Timothy Gallwey, Edd Hanzelik, M.D., John Horton, M.D.,
Cena 369,00 Kč
Tal Ben-Shahar
Cena 249,00 Kč
James Altucher
Sleva 10% -
314,00 Kč
Bohuslav Blažek a Jiřina Olmrová
Sleva 7% -
242,00 Kč
Gretchen Rubinová
Sleva 10% -
296,00 Kč
Petr Pištělák
Sleva 11% -
311,00 Kč