Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Erving Goffman
Sleva 11% -
400,00 Kč
Robin S. Sharma
Sleva 7% -
222,00 Kč
Stephen R. Covey
Sleva 7% -
256,00 Kč
Alina Wróbel
Cena 259,00 Kč
Clara Shih
Sleva 25% -
224,00 Kč
Shawn Achor
Cena 399,00 Kč
Martin Lindstrom
Sleva 12% -
351,00 Kč
Jeff Bezos
Sleva 11% -
355,00 Kč
Michelle Gielanová
Sleva 11% -
311,00 Kč
Dale Carnegie
Cena 249,00 Kč
David A. Clark, Ph.D.
Sleva 11% -
311,00 Kč
Neuvedeno
Sleva 7% -
233,00 Kč
Deepak Chopra, M.D.
Sleva 10% -
161,00 Kč
Deepak Chopra, Ph.D.
Sleva 7% -
278,00 Kč
John Purkiss, David Royston-Lee
Sleva 7% -
278,00 Kč
Anthony Thomas a Jacqueline Benjamin Thomas
Cena 180,00 Kč
Jan Becker
Sleva 7% -
259,00 Kč