Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Ralph Bruksos
Cena 180,00 Kč
Bärbel Mohrová
Sleva 7% -
139,00 Kč
Dale Stephens
Cena 299,00 Kč
Martin E. P. Seligman
Sleva 10% -
350,00 Kč
Dr. Bill Newman, Ph. D.
Cena 149,00 Kč
Stefan F. Gross
Sleva 11% -
328,00 Kč
John C. Maxwell
Cena 149,00 Kč
Mircea Ighisan George
Sleva 10% -
269,00 Kč
Tim O’Reilly
Sleva 11% -
400,00 Kč
Margareta Křížová
Sleva 10% -
269,00 Kč
Jan A. Baťa
Cena 399,00 Kč
Simon Sinek
Sleva 7% -
278,00 Kč
Kolektiv autorů
Sleva 12% -
483,00 Kč
Gloria Beck
Sleva 10% -
329,00 Kč
Magdalena Vokáčová
Cena 249,00 Kč
Ed Horrel
Sleva 7% -
250,00 Kč