Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
John C. Maxwell
Sleva 7% -
278,00 Kč
JUDr. Josef Hlavička
Sleva 7% -
277,00 Kč
Thomas Moore
Sleva 7% -
302,00 Kč
Victoria Moranová
Cena 299,00 Kč
Charlie Jones
Cena 199,00 Kč
Leonard Mlodinow
Cena 299,00 Kč
James A. Cusumano
Sleva 7% -
256,00 Kč
Peter Buffett
Sleva 7% -
270,00 Kč
Karel Spilko
Cena 399,00 Kč
Hal Urban
Sleva 11% -
289,00 Kč
Tom Ferry, Laura Morton
Sleva 7% -
315,00 Kč
Walter Cronkite
Sleva 10% -
324,00 Kč
Louise Presley-Turnerová
Sleva 7% -
241,00 Kč
Louise L. Hay
Sleva 7% -
213,00 Kč
Michal Ondra
Sleva 7% -
232,00 Kč
Ing. Pavel Náhlovský, PhDr. Jiří Suchý
Sleva 7% -
157,00 Kč
Gabriela Čanigová
Sleva 7% -
186,00 Kč
Phillip C. McGraw
Sleva 10% -
200,00 Kč