Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Jon M. Huntsman
Sleva 7% -
269,00 Kč
Matt Fitzgerald
Sleva 10% -
296,00 Kč
Dmitrij Veriščagin
Sleva 7% -
277,00 Kč
Robert B. Cialdini
Cena 329,00 Kč
Stephen McKenzie
Sleva 11% -
284,00 Kč
Joan Borysenko
Sleva 30% -
139,00 Kč
Tom Bisio
Sleva 11% -
355,00 Kč
Deepak Chopra
Cena 180,00 Kč
Karel Spilko
Sleva 10% -
269,00 Kč
Radomil Hradil, Sebastian Chum, Michal Rusek a Veronika Sušová Salminen
Sleva 7% -
202,00 Kč
Wilbur Cross
Cena 149,00 Kč
Karel Spilko
Sleva 10% -
225,00 Kč
Spencer Johnson
Cena 249,00 Kč
Dexter Yager a Ron Ball
Cena 200,00 Kč
Don M. Green
Sleva 7% -
212,00 Kč
Milan Zelený
Cena 208,00 Kč
Alanna Kalbová
Sleva 7% -
213,00 Kč
Erhard Freitag
Cena 249,00 Kč