Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Wolfgang Bilinski
Cena 449,00 Kč
Neuveden
Sleva 7% -
185,00 Kč
Ellsberg Michael
Sleva 10% -
268,00 Kč
John Strelecky
Sleva 30% -
209,00 Kč
J. Anthony Boeckh
Sleva 10% -
359,00 Kč
Tom Schreiter
Sleva 7% -
138,00 Kč
Francis Scott Fitzgerald
Sleva 7% -
139,00 Kč
Suzy Greaves
Sleva 7% -
278,00 Kč
Hans-Peter Zimmermann
Sleva 7% -
259,00 Kč
Johnson Spencer, Blanchard Kennet
Sleva 10% -
197,00 Kč
Bärbel Mohrová
Sleva 7% -
194,00 Kč
Felix Baumgartner
Sleva 7% -
259,00 Kč
Noel M. Tichy, Stratford Sherman
Sleva 30% -
202,00 Kč
Dr. Frank J. Kinslow
Sleva 11% -
284,00 Kč
Holly G. Green
Sleva 7% -
306,00 Kč
Lillian Glass
Cena 229,00 Kč
Laura Day
Sleva 30% -
174,00 Kč
Tony Cram
Sleva 10% -
332,00 Kč