Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Walter Lübeck
Cena 88,00 Kč
Brian Tracy
Sleva 7% -
278,00 Kč
Ilona Schellová
Sleva 7% -
356,00 Kč
PhDr. Vratislav Strnad, Mgr. Alžběta Nejedlá
Sleva 12% -
242,00 Kč
Jaroslav Padrnos
Sleva 7% -
261,00 Kč
Jaroslav Padrnos
Sleva 7% -
178,00 Kč
Ivo Svoboda ,Karel Schelle
Sleva 7% -
395,00 Kč
Martin Janků
Sleva 7% -
297,00 Kč
Jana Dostálová,Jaromír Harvánek
Sleva 7% -
283,00 Kč
Pavel Hungr
Sleva 7% -
272,00 Kč
Marianne Williamson
Sleva 10% -
233,00 Kč
Robert Doyle
Cena 269,00 Kč
Esther a Jerry Hicks
Cena 220,00 Kč
Pierre Franckh
Sleva 7% -
269,00 Kč
Pierre Franckh
Sleva 7% -
278,00 Kč
Dr. Josepf Murphy
Sleva 7% -
232,00 Kč
Bärbel Mohrová
Cena 269,00 Kč