Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Rients Ritskes
Cena 128,00 Kč
Zig Ziglar
Sleva 7% -
260,00 Kč
Erich J. Lejeune
Cena 269,00 Kč
Stephen R. Covey
Cena 228,00 Kč
Vít Baloušek
Sleva 7% -
418,00 Kč
Jody Day
Sleva 11% -
311,00 Kč
Phillip C. McGraw, Ph.D.
Sleva 7% -
167,00 Kč
Osho Rajneesh
Cena 229,00 Kč
Bruce I. Doyle III
Cena 199,00 Kč
Belinda Grace
Sleva 7% -
222,00 Kč
Jason Wachob
Sleva 7% -
278,00 Kč
David Novak
Cena 269,00 Kč
Dr. Maurice Tran, Juliette Jarre
Sleva 10% -
233,00 Kč
Osho Rajneesh
Sleva 7% -
147,00 Kč
George A. Akerlof a Robert J. Shiller
Cena 369,00 Kč
Petr Neuman
Sleva 7% -
186,00 Kč
Chrissie Wellingtonová
Sleva 7% -
278,00 Kč