Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Thomas J. Stanley, William D. Danko
Cena 180,00 Kč
Steve W. Price
Cena 349,00 Kč
Patricia Spadarová
Cena 259,00 Kč
Louise L. Hay
Cena 228,00 Kč
Pam Groutová
Sleva 7% -
278,00 Kč
Lydie Raisin
Cena 245,00 Kč
Thomas Daigeler
Cena 259,00 Kč
Thomas Daigeler
Cena 259,00 Kč
John P. Kotter
Sleva 10% -
313,00 Kč
Stefanie Stahl
Sleva 11% -
355,00 Kč
Fred Kofman
Cena 625,00 Kč
Fred Kofman
Cena 497,00 Kč
Margaret J. Wheatleyová
Sleva 11% -
329,00 Kč
Ken Blanchard, Mark Miller
Cena 299,00 Kč
R. Buckminster Fuller
Sleva 7% -
138,00 Kč
Martin Limbeck
Sleva 12% -
436,00 Kč
Mirko Křivánek, Dana Janišová
Sleva 14% -
507,00 Kč
Robert T. Kiyosaki
Cena 580,00 Kč