Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
v prodeji od 20.02.2021
Deepak Chopra
Sleva 7% -
166,00 Kč
Michael Phillips
Sleva 7% -
91,00 Kč
Joe Vitale
Sleva 7% -
278,00 Kč
Gerti Samelová
Sleva 7% -
157,00 Kč
Ricardo Semler
Cena 469,00 Kč
Andreas Reidl
Sleva 10% -
332,00 Kč
Jiří Suchý, Petr Papánek, Pavel Náhlovský
Sleva 10% -
206,00 Kč
Norman Vincent Peale
Cena 125,00 Kč
Anthony C. Sciré
Sleva 7% -
177,00 Kč
William Ury
Cena 350,00 Kč
Sylvia Löhken
Sleva 10% -
269,00 Kč
Leo Babauta
Cena 199,00 Kč
James Lee Valentine
Cena 349,00 Kč
William Bloom
Sleva 7% -
278,00 Kč
Antonie Krzemieňová
Sleva 7% -
213,00 Kč
Antonie Krzemieňová
Sleva 7% -
232,00 Kč
John Kehoe
Sleva 10% -
233,00 Kč
v prodeji od 30.06.2021
Tomas Sjödin
Sleva 11% -
236,00 Kč