Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Josef Kirschner
Cena 199,00 Kč
Jonas Jonasson
Sleva 12% -
307,00 Kč
Todd Rose
Sleva 7% -
278,00 Kč
Ivo Toman
Sleva 10% -
269,00 Kč
M. R. Kopmeyer
Cena 249,00 Kč
Vojtěch Bednář
Sleva 10% -
179,00 Kč
Renáta Fučíková
Sleva 10% -
297,00 Kč
David Novak
Sleva 7% -
250,00 Kč
Ivo Toman
Sleva 30% -
104,00 Kč
Doris Dahlin, Maggan Hägglund
Sleva 10% -
251,00 Kč
Vlado Zlatoš, Tina Zlatoš Turnerová
Sleva 11% -
444,00 Kč
Eddie Yoon
Sleva 11% -
355,00 Kč
Will Bowen
Sleva 7% -
185,00 Kč
Daniel D. Eckert
Cena 339,00 Kč
Ron Ball
Sleva 7% -
205,00 Kč
Hans J. Bocker
Cena 269,00 Kč