Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Keith Rosen
Sleva 7% -
297,00 Kč
Osho Rajneesh
Cena 249,00 Kč
Neuvedeno
Sleva 10% -
260,00 Kč
Jack Canfield, Mark Victor Hansen
Cena 289,00 Kč
Canfield, J., Hansen M. V., Hartmanová L., Voglová N.
Sleva 7% -
250,00 Kč
James C.Hunter
Sleva 7% -
231,00 Kč
Vladimír Merta
Sleva 11% -
436,00 Kč
Brad Dehaven
Cena 200,00 Kč
Fiore Neil
Sleva 10% -
242,00 Kč
Marcia Wiederová
Sleva 30% -
188,00 Kč
Alice Schroeder
Sleva 14% -
859,00 Kč
Brian Tracy
Sleva 10% -
233,00 Kč
Bednář Vojtěch a kolektiv
Sleva 10% -
314,00 Kč
Naomi Kleinová
Cena 548,00 Kč
Rich de Vos
Cena 399,00 Kč
Jurgen Wolff
Sleva 7% -
232,00 Kč
Leo Babauta
Sleva 7% -
232,00 Kč
Zdeňka Jordánová
Sleva 7% -
140,00 Kč