Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Brené Brownová
Cena 265,00 Kč
Charles Duhigg
Sleva 7% -
278,00 Kč
Francine Riversová
Sleva 10% -
216,00 Kč
Barbara Moore, Franco Rivolli (illustr.)
Sleva 7% -
538,00 Kč
José Silva, Philip Miele
Cena 180,00 Kč
José Silva, Robert B. Stone
Cena 148,00 Kč
Devora Zacková
Sleva 7% -
185,00 Kč
Daniel Gilbert
Cena 298,00 Kč
Neuvedeno
Sleva 7% -
112,00 Kč
Rick Smith
Sleva 35% -
162,00 Kč
Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter
Sleva 7% -
175,00 Kč
Frank Bettger
Sleva 10% -
359,00 Kč
Frank Bettger
Sleva 25% -
206,00 Kč
Gabrielle Bernsteinová
Sleva 10% -
233,00 Kč
Leni Wildflower
Sleva 13% -
330,00 Kč
Jan Barták
Sleva 30% -
209,00 Kč
Valerij Sinelnikov
Sleva 7% -
186,00 Kč