Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Matt Windsor, Mal Croft
Cena 199,00 Kč
Robin S. Sharma
Sleva 7% -
222,00 Kč
Martin Wehrle
Sleva 7% -
222,00 Kč
Kevin Hogan
Sleva 10% -
269,00 Kč
Cal Newport
Sleva 10% -
287,00 Kč
Laura Day
Sleva 7% -
232,00 Kč
Geoff Colvin
Cena 299,00 Kč
Geoff Colvin
Sleva 7% -
232,00 Kč
Mary Buffett, David Clark
Cena 299,00 Kč
Jack Canfield, Pamela Bruner
Sleva 10% -
306,00 Kč
Francesco Cirillo
Sleva 10% -
269,00 Kč
Misha Glenny
Sleva 10% -
358,00 Kč
John Marks Templeton, James Ellison
Cena 349,00 Kč
Andy Andrews
Sleva 10% -
221,00 Kč
Andy Andrews
Sleva 7% -
177,00 Kč
E. Paul Roetert, PhD, S. Kovacs, PhD.
Cena 499,00 Kč
Ken Binmore
Sleva 7% -
269,00 Kč