Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Lynne McTaggartová
Sleva 11% -
293,00 Kč
Deborah Schroeder-Saulinierová
Sleva 10% -
251,00 Kč
Rich DeVos
Sleva 7% -
185,00 Kč
Napoleon Hill
Sleva 11% -
293,00 Kč
Norman Vincent Peale
Cena 220,00 Kč
Elke Nürnberger
Sleva 7% -
157,00 Kč
Jack Canfield, Mark Victor Hansen, Amy Newmarková
Sleva 10% -
269,00 Kč
Norman Vincent Peale
Cena 349,00 Kč
Jon Gordon
Sleva 7% -
185,00 Kč
Norman Vincent Peale
Sleva 7% -
212,00 Kč
Michael Margolis
Sleva 11% -
302,00 Kč
Jack Canfield, Mark Victor Hansen, Les Hewitt
Cena 379,00 Kč
Michael Breus
Sleva 11% -
355,00 Kč
Valerij Sinelnikov
Sleva 7% -
158,00 Kč
Louise L. Hay
Sleva 7% -
157,00 Kč