Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Paul Harrington
Cena 259,00 Kč
Dr.Robert Anthony
Cena 249,00 Kč
Reinhold Stritzelberger
Sleva 7% -
157,00 Kč
Rhonda Byrne
Sleva 7% -
278,00 Kč
Rhonda Byrne
Cena 299,00 Kč
Ruediger Schache
Sleva 7% -
278,00 Kč
Phil Shaw
Sleva 10% -
288,00 Kč
Carmine Gallo
Sleva 10% -
314,00 Kč
Trier Ingrid
Sleva 7% -
222,00 Kč
Daniel Coyle
Cena 289,00 Kč
Jiří Plamínek
Sleva 10% -
224,00 Kč
Earl Nightingale
Cena 220,00 Kč
Mark Douglas
Cena 559,00 Kč
Nigel Risner
Sleva 30% -
182,00 Kč
Brenda Barnaby
Sleva 7% -
278,00 Kč
Brenda Barnaby
Sleva 15% -
297,00 Kč
Marian Jelínek, Jiří Kuchař
Sleva 10% -
251,00 Kč
David Lewis
Sleva 7% -
232,00 Kč