Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Dr. Frank J. Kinslow
Sleva 11% -
312,00 Kč
Arist von Schlippe, Jochen Schweitzer
Sleva 7% -
228,00 Kč
Marcela Hrubošová
Sleva 7% -
278,00 Kč
Mark Fisher
Cena 198,00 Kč
Mark Miller, Ken Blanchard
Cena 160,00 Kč
Dr. Robert Anthony
Cena 249,00 Kč
Martin Krengel
Sleva 12% -
254,00 Kč
Roger Dawson
Cena 449,00 Kč
Michael Wilkinson
Cena 399,00 Kč
Carmine Gallo
Sleva 7% -
250,00 Kč
RNDr. Jiří Plamínek, CSc.
Sleva 7% -
185,00 Kč
Zoša Kinkorová
Sleva 50% -
95,00 Kč
Ruediger Schache
Sleva 11% -
337,00 Kč
Kelly McGonigalová
Sleva 30% -
279,00 Kč
Ruediger Schache
Cena 399,00 Kč
David Niven
Sleva 7% -
306,00 Kč
Paul Harrington
Cena 699,00 Kč