Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Joe DeSena a Jeff O Connell
Sleva 10% -
269,00 Kč
Steven D. Levitt, Stephen J. Dubner
Cena 299,00 Kč
Ken McElroy
Sleva 7% -
223,00 Kč
Timothy J. Koegel
Sleva 7% -
232,00 Kč
Dr. Wayne Walter Dyer, PhD.
Cena 292,00 Kč
Zuzana Lukášková Řezáčová
Sleva 7% -
213,00 Kč
Reid Hoffman, Ben Casnocha, Chris Yen
Sleva 12% -
351,00 Kč
Adam Kahane
Sleva 10% -
224,00 Kč
Wayne W. Dyer, Esther Hicks
Sleva 7% -
156,00 Kč
Robert A. Rohm, Steward Cross
Sleva 7% -
214,00 Kč
Sven Carlsson a Jonas Leijonhufvud
Sleva 11% -
328,00 Kč
Karel Dvořáček
Cena 199,00 Kč
Michael Bungay Stanier
Sleva 7% -
278,00 Kč
Debbie Ford
Cena 149,00 Kč
John C. Maxwell
Sleva 7% -
149,00 Kč
Karen Okulicz
Sleva 30% -
69,00 Kč
Langer Inghard, von Thun Friedemann Schulz, Tausch Reinhard
Cena 299,00 Kč
Rick Hanson, Ph.D.
Sleva 11% -
257,00 Kč