Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Adam Abder
Sleva 7% -
231,00 Kč
Eric Greitens
Cena 329,00 Kč
Kurt Tepperwein
Sleva 10% -
323,00 Kč
Brian Tracy
Sleva 10% -
211,00 Kč
John C. Maxwell
Sleva 7% -
139,00 Kč
Catherine Kaputa
Cena 360,00 Kč
Warren Bennis
Cena 230,00 Kč
Ladislav Špaček
Cena 1 190,00 Kč
Saul Singer, Dan Senor
Cena 249,00 Kč
Dan Norris
Sleva 7% -
277,00 Kč
Chris Guillebeau
Sleva 30% -
223,00 Kč
Sylvia Löhken
Sleva 7% -
278,00 Kč
Menna Van Praag
Sleva 7% -
92,00 Kč
Walter Isakson
Sleva 12% -
439,00 Kč
Brent Schlender, Rick Tetzeli
Sleva 12% -
351,00 Kč
Grant Leboff
Sleva 12% -
351,00 Kč
Deepak Chopra, Debbie Ford, Marianne Williamson
Sleva 10% -
179,00 Kč