Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Matthias Schranner
Cena 399,00 Kč
Guy Kawasaki
Sleva 10% -
359,00 Kč
Andy Cope, Andy Whittaker
Sleva 7% -
232,00 Kč
Shane Snow
Sleva 12% -
342,00 Kč
Rudolf Stross
Cena 379,00 Kč
Chögyam Trungpa
Sleva 7% -
251,00 Kč
kolektiv autorů
Sleva 7% -
102,00 Kč
John C. Maxwell
Sleva 7% -
149,00 Kč
David R.Hawkins, M.D., Ph.D.
Sleva 10% -
179,00 Kč
Dale Carnegie
Cena 199,00 Kč
Napoleon Hill
Sleva 7% -
222,00 Kč
Věra Staňková, Rostya Gordon-Smith
Sleva 7% -
310,00 Kč
Ute Ehrhardtová
Sleva 40% -
77,00 Kč
Miloslav Hubatka
Sleva 10% -
269,00 Kč
Larry E. Swedroe, RC Balaban
Sleva 10% -
359,00 Kč
Anne Boeová
Cena 298,00 Kč
Jo Owen
Sleva 7% -
371,00 Kč
Gordon Mac Donald
Cena 185,00 Kč