Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Jon Gordon
Sleva 10% -
212,00 Kč
Tad Wise
Sleva 7% -
464,00 Kč
Margaret Cheney
Sleva 12% -
351,00 Kč
Maillard Catherine
Sleva 7% -
148,00 Kč
Philip Carter, Ken Russel
Cena 187,00 Kč
Jan Pokorný
Sleva 7% -
278,00 Kč
Robert H. Schuller
Cena 160,00 Kč
Jean-Pierre Gabriel
Cena 1 290,00 Kč
Stephen R. Covey
Cena 549,00 Kč
Bob Burg a John David Mann
Cena 195,00 Kč
Peter B. Kyne
Sleva 7% -
128,00 Kč
Theron Q. Dumont
Sleva 7% -
464,00 Kč
Susan Cainová
Sleva 30% -
258,00 Kč
Prof. Dr. Jörg Knoblauch, Holger Wöltje, Marcus B. Hausner, Martin Kimmich, Siegfried Lachmann
Sleva 10% -
224,00 Kč
Deepak Malhotra
Sleva 7% -
166,00 Kč
Hal Urban
Sleva 7% -
204,00 Kč
Marcus Buckingham
Sleva 7% -
270,00 Kč