Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
kolektiv autorů
Cena 160,00 Kč
Milan Zelený, Ján Košturiak
Cena 299,00 Kč
Jutta Heller
Sleva 7% -
139,00 Kč
John C. Maxwell
Sleva 12% -
194,00 Kč
Ray Dodd
Sleva 7% -
185,00 Kč
Ing.Pavel Hajný
Sleva 7% -
278,00 Kč
Stanislav Knotek
Sleva 10% -
332,00 Kč
Jim Houston
Sleva 7% -
179,00 Kč
Dr. Brett N. Steenbarger
Cena 949,00 Kč
Dr. Alexander Elder
Cena 799,00 Kč
Dmitrij Veriščagin
Cena 258,00 Kč
Brian Tracy
Cena 199,00 Kč
Gilbert Garibal
Sleva 30% -
235,00 Kč
Beyer Günther
Sleva 30% -
165,00 Kč
PhDr. Mgr. Jana Bílková, Ph.D.
Sleva 7% -
191,00 Kč
Fabienne Berg
Sleva 11% -
177,00 Kč
Alena Špačková
Sleva 7% -
278,00 Kč
Christine Scharlau
Cena 169,00 Kč