Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Tom Hopkins
Sleva 30% -
174,00 Kč
John Perry
Sleva 7% -
213,00 Kč
Roman Braun
Cena 319,00 Kč
Kayt Sukel
Sleva 11% -
355,00 Kč
Guy Kawasaki
Sleva 7% -
260,00 Kč
Bertrand Georges
Sleva 30% -
139,00 Kč
Matthias Nöllke
Cena 369,00 Kč
Matthias Pöhm
Sleva 10% -
224,00 Kč
Rolf Dobelli
Sleva 7% -
231,00 Kč
Sandra Anne Taylorová
Sleva 7% -
269,00 Kč
Svend Brinkmann
Sleva 10% -
203,00 Kč
Anja von Kanitz
Sleva 7% -
148,00 Kč
Basu Andreas, Faust Liane
Sleva 10% -
152,00 Kč
Sun-c
Sleva 7% -
166,00 Kč
Vít Vojta, Sun-c´
Sleva 7% -
232,00 Kč
Frank Paolo
Sleva 7% -
139,00 Kč
Phil Knight
Sleva 11% -
355,00 Kč
Phil Knight
Sleva 7% -
371,00 Kč