Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Hal Koerner, Adam Chase
Sleva 10% -
260,00 Kč
Matthias Reinschmidt
Sleva 7% -
363,00 Kč
Julia Cameronová
Sleva 7% -
256,00 Kč
Julia Cameronová, Emma Livelyová
Sleva 11% -
343,00 Kč
v prodeji od 30.11.2019
Arthur Schopenhauer
Sleva 10% -
179,00 Kč
Jaroslav Štěpaník
Cena 289,00 Kč
Jaroslav Štěpaník
Sleva 7% -
183,00 Kč
Shirley Taylorová, Alison Lesterová
Cena 169,00 Kč
John Adair
Sleva 7% -
232,00 Kč
Mark H. McCormack
Sleva 7% -
167,00 Kč
Baltasar Gracián
Sleva 7% -
221,00 Kč
Anselm Grün
Sleva 7% -
157,00 Kč
Erich Fromm
Sleva 11% -
284,00 Kč
Debra Fineová
Cena 349,00 Kč
Honoré de Balzac
Cena 249,00 Kč
Mgr. Ing. Stanislav Termann
Sleva 30% -
118,00 Kč
James Borg
Sleva 7% -
325,00 Kč
Ing. Alena Filipová, Ph.D.
Sleva 12% -
237,00 Kč