Motivace - vhodná motivace lidí přináší vždy netušené úspěchy v jakémkoli oboru lidské činnosti, podnikatelskou činnost nevyjímaje. Publikace zabývající se tímto tématem proto mají co říci všem, kteří chtějí dosáhnout úspěchu. Dobrá motivace nás podporuje v kladném přístupu k sobě, v nesobeckosti a v uvědomění vlastní hodnoty.
Úspěch - pojem úspěchu není jednoznačný, tato kategorie literatury se však zabývá většinou úspěchem, kterého můžeme dosáhnout v podnikání, ať už se jedná o podomní prodej nebo internetový obchod. Literatura věnující se úspěchu obecně souvisí často s tematikou motivace, sebepoznání a rozvojem kreativity.
Propagace - propagace je považována za "dítě" reklamy. Úspěch v reklamě znamená nejen kreativní nápad, ale i dobrý marketingový plán, znalost trhu, zákazníka a mnoho dalších důležitých informací, které je třeba znát, abychom mohli začít její mechanismus uplatňovat v praxi.
Karel Spilko
Cena 250,00 Kč
Karel Spilko
Cena 250,00 Kč
Karel Spilko
Sleva 7% -
233,00 Kč
Marie Konigová
Cena 199,00 Kč
Kurt Tepperwein
Sleva 7% -
277,00 Kč
Ken Blanchard, Morton Shaevitz
Sleva 7% -
184,00 Kč
Eva Mohauptová
Sleva 10% -
287,00 Kč
Otto Kroeger, Janet M. Thuesenová
Sleva 7% -
157,00 Kč
Michal Čakrt
Cena 320,00 Kč
Michal Čakrt
Cena 499,00 Kč
Otto Krueger
Sleva 7% -
232,00 Kč
Vlastimila Pospíšilová, Miroslava Ferrarová, Eva Ferrarová
Cena 539,00 Kč
Vera F. Birkenbihlová
Sleva 7% -
185,00 Kč
Petr Hroch Binder
Sleva 10% -
269,00 Kč
Austin Kleon
Sleva 10% -
269,00 Kč
Austin Kleon
Sleva 10% -
269,00 Kč
Claudio Depeyrac alias Michal Mrhač
Sleva 7% -
325,00 Kč